Click here for Myspace Layouts

Sunday 27 November 2011

BOLA!! BOLA!! BOLA!!

BOLA!! BOLA!! BOLA!!
ini ialah hArimAu


ini harimau bukan sebarang hArimau nerr...ini hArimAu yang akan mengganas pada mAlam ny...MALAYSIA vs BAHRAIN...pkOi 8.45 malam ni..

INI IALAH LOGO-LOGO HARIMAU MUDA DAN MALAYA

lOgO ni laa yang akan lawan pada malam ini menentang BAHRAIN...

tgOk lOgO ni rindu pulak kat SAFEE SALI...hehhe:D


ini lOgO yang ada  pada baju pemain MALASIA..huhu

DI ANTARA PEMAIN YANG AKU MINAT



BARISAN PEMAIN YANG AKAN BERAKSI


ermm fanatik gle aku ngan bOla ny...adOyaiii xtaw laa nak kata pe...kalau mak mentua tngOk laa cmfirm dya tOlak aku awai2 g..hehehe:D hari ini MALAYSIA vs BAHRAIN...harap m'sia menang laa malam ini...walau pOwn m'sia kalah lawan ngan syria 0-2..tapi xmngapa...mungkin penat kOwt menentang indOnesia...akhrnya menang gakk m'sia menentang indOnesia pada penalti...hehe qeyuh satu umah aku tgOk bOla masa 2...mcam nak reban umah2 aishhh....:D  ermm aku pOwn xtaw laa sejak bila aku minat bOla ni...tapi aku rasa dah lama laa....sejak aku fOrm 3 kOwt...ermm lupa suda....arhhhh 2 suma xpenting..yang penting m'sia tetap di aty ku...tadi aku bukak laa fb...aku tertarik laa dengan status yang ada pada wall KHAIRUL FAHMI CHE MAT...menarik gakk laa...


M - Menang sudah akhirnya.


A - Angkuh Garuda di baham Harimau Muda.

L - Lagak Harimau menyimpan kuku.

A - Adakalanya tercakar juga.

Y - Yang Kuasa penentu segala.

S - Suratan takdir sudah tertulis.

I - Indonesia tewas sekali lagi.

A - Aku bangga menjadi anak MALAYSIA

hahaha menarik kan...tapi yang aku xpuas hatinya kenapa laa indOnesia ny xbOley tima hAkikat yang depa dah kalah ke tangan m'sia...macam2 laa depa kata kt m'sia...depa ny mang xtaw nak bersyukur langsung laa...m'sia ny dah banyak tolOng depa ketika susah...huhu pasai bOla pOwn nak jadi isu..ny agey satu yang membuat aku tertatik nak copy paste gakkk yang aku mek dalam wall pa'an..

rakyat indonesia mengugut utk membunuh pelajar malaysia yg menuntut di salah sebuah universiti disana...motifnya sebab team depa kalah....(didedahkan d twitter n akhbar2 tmpatan m, sia )

ermm mang xtaw bersyukur btoi laa depa ny...

tapi kan malam ny muslim xturun pdang...adOishhh sdeynya xdpOt nk tgOk muka dya...huhu bca artikel ny..

Info Skuad Olimpik: Disebalik kegembiraan skuad Olimpik yang mendapat kembali khidmat pemain-pemain yang sudah cergas untuk perlawanan Bahrain esok seperti, Irfan Fazail, Syahrul Azwari dan Fadhli namun berita mendukacitakan telah diterima di mana tonggak pertahanan Malaysia Muslim Ahmad tidak dapat di turunkan hari ini kerana mengalami kecederaan.


Info Skuad Olimpik: Penyerang tinggi lampai skuad Olimpik Izzaq Faris Ramlan akan mengalami pembedahan lutut pada selasa ini kerana kecederaan yang amat serius. Beliau akan direhatkan sekurang-kurangnya 6 bulan. Doakan Izzaq cepat sembuh dan kembali ke prestasi yang terbaik secepat mungkin ...


huhuhu sama2 laa kita dOakan Izzaq Faris Ramlan cepat sembuh..cian izzaq:(

sebelOm saia tamat mnulis blOg saia..ny ada satu lagu tOk kOrang..harap kOrang suma suka laa...


MALAYSIA PASTI BOLEH <3 <3 <3



No comments:

Post a Comment