Click here for Myspace Layouts

Tuesday 6 March 2012

pErubAhAn...

hye kOrang yang cantik manis,yang segak lagi bergaya,yang cOmey,yang tampan...sihat? hOpe sihat laa yeaa..jangan jadi macam cahaya suda laa asyik sakit jeaa...hari ini cahaya hidupku nak citer pasai perubahan seseorang itu..
sedih sangat apabila terkenang akan perubahannya..dulu cahaya merasakan kebahagiaan saat bersamanya kerana semua kata-kata yang dia janjikan dilakukan tepat pada masanya..tapi sekarang janji-janji itu hanya tinggal janji dan sering tak tepat pada masa, kadang-kadang xbuat langsung..dulu dia berkeras sangat nak buat ini dan itu walaupun dihalang..dia cakap dia sanggup lakukan apa sahaja walaupun dia sendiri akan menanggung kesusahan itu..tapi sekarang dah lain..cahaya rindu sangat akan dirinya yang dulu..

dulu kalau dia tak dak duit..dia tetap akan berusaha sedaya upaya untuk mendapatkan duit agar dia dapat mesej n cOl cahaya tiap-tiap hari..kerana dia cakap biar dia susah xpe asalkan orang yang dia sayang xsusah..tapi sekarang dia xmacam dulu..xpe cahaya paham akan keadaannya dan boleh bersabar  sampai sekarang..

dia sekarang selalu busy dengan kerjanya..entah dia ingat akan cahaya kaa tidak..bila time cahaya merajuk dia xpernahnya nak pujuk sekarang ni..sedih sangat:'(  rasa macam kebahagiaan yang suatu ketika dahulu hilang buat selama-lamanya dan kebahagiaan itu datang sekejap sahaja..

mungkin benar kata orang di awal perkenalan sumanya yang indah tetapi bila dah lama banyak dugaan yang bakal kita tempuhi..apa pun thankz kerana orang 2 tetap dengan cahaya sehingga sekarang cuma maybe persekitaran yang membuat dia berubah..

cahaya nak cakap yang cahaya rindu sangat-sangat semasa di awal perkenalan kita..terlalu indah dan kebahagiaan juga dirasai:'( 

setakat ni saja citer cahaya..sOey laa kalau cahaya ny terlebih feeling n thankz coz sudi membaca citer cahaya..k.arkk daa suma assalamualaikum:)

No comments:

Post a Comment