Click here for Myspace Layouts

Sunday 14 October 2012

I need strength

assalamualaikum sayang2 sekalian...

tengah buat apa 2..? korek taik hidung kaa or tengah buang makanan terlekat celah gigi...hehehe sOri gurau jeaa.. jangan marah nanti cepat tua... kalau nak kekalkan awet muda senyum2 lah selalu yeaa... bagi tips 2 amek jangan xamek pulak... :)

okey kita berbalek pada tajuk di atas "I need strength"..alahai  maklum laa dekat2 nak exam ni macam2 benda yang xdijangka akan berlaku...so aku kena laa siap sedia (macam kawad pulak) dari sekarang... ermm aku sebenarnya nak citer benda lain ni tapi dok melalut benda lain pulak... mesti ampa pening kan...sori laa nerr tangan yang taip otak xboleh nak fikir apa dah terus taip jeaa... sebenarnya aku nak habaq yang aku sakit perut dah dekat 2 minggu lebih rasanya... nak kata segugut x tapi entah laa... ajak mak aku p check ermm mak aku buat don't know jeaa...hampeh betoi kesian kat aku..dOk laa menanggung kesakitan...  tapi nasib baek laa dia xmenjejaskan aku untuk ke sekolah...boleh lagi laa aku dok gagah p sekolah sebab xterok mana pun..cuma sabtu lepas masa aku ada kat kampung time 2 laa terok bangat sakit perut aku ni... then sok 2 ahad aku p sekolah...lupa laa pulak hari 2 ada perhimpunan...haishh xtau laa bapa puluh kali aku dok bangun duduk, bangun duduk...ermm rasa nak muntah nak pengsan suma ada complete...tapi lepas perhimpunan okey laa cikit sakit 2... sekarang ni aku xtau laa hampir setiap malam aku tidur awai dek kerana sakit perut aku ni nasib baek laa lepas tidur dia lega..aku pun kunci laa jam pukui sekian2 untuk bangun siapkan aku punya homework n study cikit...cikit jeaa laa study  xbanyak mana pun...ada yang masuk dalam pala otak ada yang x...huhuhu

aku harap sakit perut aku ni xberlarutan sampai exam laa...xtahan dek oiii...penat dok menanggungnya...kalau xterok xpe ni kena dya mai hat terok jenuh aku dok tahan sakit 2..dah laa ubat tahan sakit dah abiz..bekalan ubat kat umah aku sumanya dah abiz...maklum laa time bekalan ubat banyak dia xmo sakit time bekalan ubat xdak laa dya nak sakit..ermm macam 2 lumrah kehidupan...

ya allah ya tuhanku aku memohon kepada mu ya rabb kau berilah kekuatan kepadaku untuk agar sentiasa tabah serta kuat dalam menghadapi dugaan mu ya rabb.. 

No comments:

Post a Comment