Click here for Myspace Layouts

Saturday 26 May 2012

cuti sekOlah..

assalamualaiku suma..kOrang sihat..harap sihat laa yeaa...:)

aku nk bukalah beberapa citer ni..maklOm laaa bnyak sngat citer..:) citernya bermula dri al kisah selepas seminggu dOk perah otak dalam mOod exam..aku xtahu apa yang aku jawab..baca buku macam xbaca jeaa..ntah laa apa result aku nanti..mOod dalam time exam pulak laa ada jeaa dugaan yang datang bertubi-tubi..hati pulak ntah laa..otak serabut..2 yang bOleh jadi macam2 kekeliruan yang terjadi..apa pun kita bertawakal jeaa pada yang maha berkuasa dan yang maha esa..dah2 xmO pikir dah lepaihh cuti mang tersiksa batin aku sebab takut nak tengOk result..harap2 pointer naek kali ni..aku xmO mak aku sedih n kecewa ngan aku..aku xnak tengOk mak aku susah hati lagi..huhu:(

dah2 cahaya cukup2 xyah dOk feelling lebih2..:p laa ni kita nak citer pasai cuti sekOlah..adOyaii banyak betOi keje sekOlah yg ckgu bagi..mentang2 laa kelas tambahan xdak..dya bagi keje sekOlah balambak2...huhu tapi terima kasih laa kat cikgu aku kelas tambahan xdk cuty ni..bOleh laa aku rehat n tenangkan fikiran puas2..:) aktiviti aku masa cuti ni p knduri,tengOk tb,online, makan n tidur jeaa..xtaw nak p hOliday kat mana..maklOm laa bukan berasal dari keluarga senang..sO 20 tahun akan datang mana nak taw kan insyaallah dapat melancOng semua negeri kaa..:) hehehe berangan mang cukup tinggi...:) korang punya aktiviti apa erkk masa cuti ni mezti best2 kan xmacam aku...alaa xpe p mana2 pun itu ssuma nikmat n rezeki dari allah..apa pun hanya berdoa dan bersabar agar allah makbulkan segala hajat kita.. janji hidup mezti maw hepi kn walau dalam keadaan apa pun..

oppss sebelum aku terlupa nanti mezti aku rindu kat aku punya buah hati aku kat sekOlah..suraya, paan, syieda n opie..depa ni laa buah hati aku yg aku sayang sngat2...hehe 2 minggu aku xjumpa ampa kOt nnti cmfrm rindu punya..kepada adeq angkat aku fazera..akak mnta maap setelah apa yang terjadi di antara kita..setalah perasaan dan fikiran bercelaru..akak harap suma ini akan berakhir dengan sebaik-baik kesudahan..akak minta maap kot dh buat keputusan yg sngat drastik..harap maapkan yeaa..

sumanya dh aku citer apa lagi aku xciter g ni..ermm lupa nak bagi tahu 3/6/2012 ni aku kena jadi mentara kat umah mama kami (puan pengetua)...huhu first time aku jadi mentara ni..nak kata best xbest kita tnggu laa citer aku nnti..yg pasti lepas balek dri umah mama terOz balek kpung...wahhh bestnya dapat balek kpung..aman dan damai..tenang jiwa aku bila dOk kat kampung..:) apa pun aku harap dalam cuti ni baek2 jeaa..xmO dh aishhh sedih2 suma ni...nk hepi jeaa...:)
k arkk dh xlarat nak taip penat..daa assalammualaikum

senyumlah:)

No comments:

Post a Comment