Click here for Myspace Layouts

Saturday 26 May 2012

takdir

ya allah aku terima dengan reda dengan takdir yang kau tentukan untukku..kau kuatkan laa semangatku dan tabahkan laa hatiku untuk menempuh semua dugaanmu ya allah..ya allah sudah sebulan lebih aku berpisah dengannya..sampai sekarang ingatanku terhadapnya masih lagi tercatat dalam kepala..rinduku, sayangku n cintaku terhadapnya masih lagi terpahat dalam dada n hatiku..ya allah jika ditakdirkan jodohku dengannya kau kekalkan laa tapi jika dia bukan jodohku kau buangkan perasaanku terhadapnya..ya allah andai ditakdirkan kami bersatu semula suatu hari nanti..kau kekalkan kemesraan dan kebahagiaan kami..kau berkatilah hubungan kami dan kau redhalah hubungan kami ini ke jalan yang diredhaimu ya allah.. ya allah aku mengaku setiap detik,setiap saat dan setiap waktu aku mengingatinya..jadikanlah dirinya itu untuk aku selalu mengingatimu ya allah yang selalu memohon petunjuk darimu dan kebenaran yang sebenar-benarnya.. ya allah kau jauhilah diriku daripada perkara2 yang boleh buat aku lalai mengingatimu..ya allah kau jadikanlah diriku ini dikasihi pada hati2 mereka yang beriman dan gembirakanlah diriku ini dengan seratus dua puluh kebaikan..allah ada sebaik-baik pemelihara dan dia maha mengasihi segala-galanya..amin

ya allah sesungguhnya aku terlalu merinduinya dan keluarga..kau sampaikanlah salam rinduku padanya dan keluarganya agar mereka juga merinduiku..ya allah sesungguhnya aku benar2 yakin bahawa suatu hari nanti kebenaran akan terungkap..kau berikanlah kesedaran kepada mereka yang telah menyiksa jiwa batinku..ya allah sesungguhnya aku berserah dan bertawakal kepadamu..kau tentulah sebaek2 kesudahan bagiku agar aku dapat hidup seperti manusia yang suatu ketika dulu aku seorang yang ceria.. walaupun sekarang ni orang nampak aku ceria tetapi xmungkin dalam hatiku ceria sepertimana di luaran mukaku.. hr2 yang datang aku hadapi dengan tabah..insyaallah ALLAH bersama dengan orang2 yang sabar...
senyumlah selagi kita mampu untuk senyum..
 ~just smile always~ {^_^}
peace

No comments:

Post a Comment