Click here for Myspace Layouts

Wednesday 30 May 2012

dating :)

elooo2 semua..hye awak2 yg cantik manis..:) 
assalamualaikum..:)
hari ni aku nak citer cikit berkenaan siang tadi..aku keluar date dengan kawan2..hehe best owhh keluar dengan depa..bukan senang nak keluar ngan depa..dah dapat keluar seronOk xterkira arkk..aku keluar dengan sue,opie n fazera..hehe xcaya tengOk pic ni...


molek2 kan kami..tengOk laa anak dara sape...hehehe:) tadi p cs ampa nak taw aku xbawak keluar satu sen pun duit..semuanya adik angkat(fazera) aku belanja..thankz syg dah belanja akak minum,aiskrim n tengOk wayang citer "aku ada,kau ada"..best owhhh citer 2..yana samsudin ngan shaheizy sam berlakon memang gempak arkk..citer 2 lakOn kat kOrea kOt..best arkk tengOk bunga2 sakura kat dalam citer 2 kaler putih lawanya...:) keluar gak laa air mata aku tengok citer 2 tang babak yana samsudin dOk nyanyi sowg2 kat pokok sakura 2..huhu layan feeling sat time 2..apa pun aku hepi sangat dapat keluar dengan kawan2 aku..:) thankz semua aku sayang ampa semua ampa laa kawan2 aku dunia dan akhirat..<3 <3 <3 mmmuaawhh tOk ampa..:) ampa laa kawan sejati aku susah dan senang sentiasa ada di samping aku..walaupun aku ni jahat tapi ampa tetap gak nak kawan dengan aku...aku bersyukur sangat dapat kawan macam ampa..aku harap hubungan sebagai kawan sejati akan kekal yeaa suraya,syieda,opie n paan..terima kasih ALLAH kau dah kurniakan kepadaku kawan2 yang hati tulus dan ikhlas berkawan dengan ku..sesungguhnya aku xmampu nak balas kebaekan mereka terhadap ku hanya kau saja yang mampu balas segala kebaikan mereka..amin..:)

ermm sepanjang dOk cs hati aku sedih sangat..hanya luaran saja yang nampak aku seorang yang ceria tapi dalam hati hanya ALLAH saja yang tahu..YA ALLAH bertapa tersiksa jiwaku apabila kesedihan telah melanda...aku teringat kenanganku bersama dengan si dia masa first time kami berjumpa di cs..kenangan yang paling bahagia n manis time 2..aku rindu dia..:'( sepanjang dOk dalam cs 2 aku bOleh tahan lagi air mata aku ni tapi bila masuk jeaa dalam wayang YA ALLAH aku xdapat tahan lagi..bila aku duduk jeaa dalam bape saat tupp2 air mataku terus keluar dengan pantas..kenangan tengOk wayang bersama dengan si dia telah mengimbau kembali..sungguh aku rindu dia sangat2..entah laa tapi aku kawal jugak perasaan aku sebab aku nak fokus tengOk citer dalam 2...huhu dah xmO sedih2 lagi..cukup2 laa..biaa laa kenangan aku bersama dengan si dia menjadi kenangan yang terindah dalam hidupku..macam lagu kenangan terindah..hehehe:) 

oppss sOey2 feeling japp..kita sambung balek citer..lepas tengOk wayang 2 kami terOz p kedai button..p amek button yang nak pakai masa kenduri mama ni..huhu lepas 2 kan terOz balek..dalam on the way nak balek 2 aku terpandang kat kedai yang si dia beli bear2 tOk aku..YA ALLAH macam nak pengsan jeaa...nasib baek air mata ni xkeluar kalau x malu jeaa kat orang ramai..huhu dh2 yaty sabar2..ok2 aku terOzz lagi citer aku ni lepass 2 kami p beli aiskrim apa nma aiskrim 2 pOwn aku dah lupa apa cOrnetto xtaw..sedap gak laa fazera yang belanja..hehe:) n last sekali kami pOwn balek laa..tunggu laa mak aku dalam bape minit jeaa mak aku pOwn sampai..huhu yang paling xtahan sampai umah masuk bilik aku nangis lagi..huhu apa laa nak jadi dengan aku ni..xkuat betOi..dan tadi petang rasa macam nak demam jeaa..aku masak bubur nasi makan panas2..keluar habis peluh2 ni macam mandi peluh..lega sikit..xlaa rasa nak demam dah..huhu apa pOwn biaa laa kenangan ni tetap kenangan..aku mengaku yang aku ni xsekuat siti hajar untuk lalui semua ni..ermm

ni laa gambar aku dengan fazera..thankz adeq coz dah belanja macam2 n dah banyak tOlong akak..akak xtahu nak balas macam mana hanya ALLAH saja yang mampu membalasnya..akak sayang adeq sangat2..;)


thankz semua dah buat kenangan yang terindah dalam hidup aku bersama dengan kawan2 aku n adeq aku..aku sayang kOrang semua...i love u all mmmuaawhhh <3

No comments:

Post a Comment