Click here for Myspace Layouts

Saturday 16 March 2013

AKU TAK SUKA

assalammualaikum semua..
AKU TAK SUKA KAU..  
warghhh nak nangis pun ada ni.. kenapa laa ada manusia macam ni yang ganggu hidup aku.. ya allah dah laa perasan tahap terok.. k mehh sini kita dengar citer sambil minum teh panas sebab aku xberapa nak suka sangat kopi.. ceritanya berbunyi begini, dekat kilang aku 2 ada laa sorang mamat ni orangnya pendek lebih kurang pendek sikit dari aku hanya bapa cm saja.. mamat pendek ni suka sungguh dok tengok aku n aku pun sedar yang aku ni comey sangat 2 yang orang suka tengok.. macam ayat kak tOn "KAK TON COMEY TAK" hee.. makna taknya dia xtengok dia hanya dok line depan aku jeaa.. huhh sapa yang xrimas bila ada orang yang salu dok tengok.. okey mamat pendek ni suruh laa kak2 2 minta no aku.. bertuah aku nak bagi no aku xpadan dengan ada makwe dah kot umur 27 tahun masih dok menggatai lagi.. umur 27 tahun masih dok menggatai lagi bagi aku orang ini bukan lelaki yang baik sikit hari nanti dia nampak orang lagi segak lagi bergaya dia tinggalkan macam 2 jeaa.. sepatutnya umur macam 2 seorang lelaki dah cuba untuk cari calon isteri bukan untuk di buat maen2 atau spair part.. mamat ni bagi tahu kat kak2 kat situ gak yang dia suka aku sebab aku pendek macam dia jugak n aku suka tengok dia... HEYYY TOLONG SIKIT BILA MASA AKU TENGOK HANG NI.. aku dok tengok abg gemuk yang ku gelar abg kassim.. asalnya nak panggil KASSIM SELAMAT tapi macam xbestnya ku gelar dia abg kassim.. abg kassim salu dok lalu depan aku dok hantar barang2 stor.. abg kassim ni keje bahagian stor.. aku salu tengok dia pun sebab aku macam pernah tengok abg kassim 2 sebelum ni n disebabkan dia gemuk jugak dia mengingatkan aku pada ex aku 2 jeaa.. mamat pendek ni dengan panas hatinya no aku xdapat lepas 2 pulak dia ingat aku salu dok tengok dia rupanya aku tengok abg kassim... mamat pendek ni pun bagi tahu laa kat abg kassim ni kata aku salu tengok abg kassim n aku suka abg kassim.. NAHHHAII ni jadi cerita laen pulak.... makin lama makin panas hati aku jeaa dengan mamat pendek ni... abg kassim 2 laa ni terlebih syiok pulak perasan aku suka dia n dok minta no aku kat kak2 kat situ.. sampai kapan pun aku xkan bagi.. kemarin aku p keje pakai spek mata.. lepas rehat aku nampak mamat pendek ni pakai spek jugak dan2 aku xpakai dah spek.. selama 2bulan lebih keje kat situ aku xpernah tengok mamat pendek 2 pakai spek tapi bila aku pakai spek jeaa dia pun pakai gak geram aku dibuatnya.. kak2 kat situ bg tahu dulu dia memang pakai spek tapi laa xpakai dah.. saja nak tunjuk kat aku dia pun pakai spek gak laa kononnya nak ngorat aku.. laa ni dia syiok laa ramai orang dok gandingkan aku ngan dia.. hahh tension n meluat dengan orang macam ni... hanya mampu bersabar jeaa laa...

hati ini xkan mudah terpikat n tertarik walau macam mana cara sekalipun kau cuba untuk menawan hatiku


No comments:

Post a Comment