Click here for Myspace Layouts

Tuesday 26 March 2013

SEMUA SALAH AKU

Assalamualaikum :)
hari yang paling  malang  terok sangat bunyi dya.. ermm hari yang paling perit n menyedihkan yang entah hanya mampu bersabar n bertahan selagi termampu.. betul kata orang
"sekuat mana pun kita kalau diuji dengan perasaan pasti air mata akan mengalir jua".. air mata aku tadi hanya mampu bertakung dalam kelopok mata.. kalau turun sudah pasti orang akan tahu yang aku menangis.. mana tidaknya semuanya salah aku.. okey aku tahu aku kalut, pulun, pandai2, orang baru n macam2 lagi orang nak label kat aku... aku sedia menerima apa sahaja yang terjadi... kalau boleh aku nak sangat pergi dari situ secepat yang mungkin kalau x disebabkan aku perlukan duit aku tetap juga bertahan... orang selalu tension dengan kerja tapi aku salu tension dengan orang2 lama kat situ... apa boleh buat aku perlukan duit untuk tolong mama n untuk keperluan aku.. xsemua orang yang suka kita n aku tahu kebanyakkan orang tak suka dengan aku.. kadang2 aku selalu rasa  lebih baek aku mati daripada aku hidup... kalau hidup pun aku hanya menyusahkan orang, orang pun tak suka kat aku tarak guna jugak... tapi bila difikir balek tak baek aku cakap macam 2 hanya menambah dosa jeaa kalau aku fikir macam 2..  anggap laa ini ujian daripada Allah untuk menguji keimanan hambanya.. semoga Allah memberkati hidup aku dan diberi ketabahan serta kesabaran dalam menghadapi pelbagai ujian yang mendatang... amin

"ORANG SELALU KATA LEBIH BAEK DIAM DARIPADA BERCAKAP"

No comments:

Post a Comment