Click here for Myspace Layouts

Monday 18 March 2013

result

assalamualaikum semua... :)
hari ni walaupun agak kecewa sikit dengan result yang dapat pada hari ni hidup kita ni mesti laa diteruskan yeaa dak... ingat mutiara kata ini "gagal sekali bukan bermakna kita akan gagal selamanya".. okey dengan berbekalkan semangatku ini aku meneruskan kehidupan harian aku seperti biasa walaupun agak tertekan sikit dengan pertanyaan orang tentang result kita mana tidaknya aku malu dengan keputusan yang aku dapat.. aku xsehebat, xcemerlang, xsepandai berbanding orang lain... result aku kali ni ada yang jatuh n ada yang naek.. tapi nak buat macam mana dah, buat, buat dah redha jeaa laa dengan keputusan yang diperolehi.. tak  kan aku nak mengulang lagi.. OHHH TIDAKKK aku xsanggup untuk repeat lagi.. dalam pada aku tengah kecewa mama sentiasa disamping ku memberi semangat... mama cakap ___________ :)

"xpe laa kakak, bersyukurlah dengan apa yang dapat kira okey laa ni walaupun xcemerlang.. dulu hang kan sakit xp sekolah dekat 2bulan daripada orang dok p sekolah hari2.. rezeki kita ada dimana-mana saja try laa minta apa2 mana nak tahu kot dapat alhamdulillah"

dan xlupa juga pada fazera yang sentiasa disamping aku jugak memberi semangat.. kata-katanya

"orang yang pandai xsemestinya akan berjaya dan orang yang xpandai xsemestinya xberjaya.. pandai di dunia sahaja buat apa kalau xpandai di akhirat.. setiap kegagalan pasti ada hikmah disebaliknya"

ya allah sesungguhnya aku redha dengan ketentuanmu.. aku yakin pasti ada hikmah disebalik kegagalan aku ni.. sesungguhnya ya allah perancanganmu di kemudian hari lebih baik yang tidak dapat aku sangkakan nanti... 

" kecemerlangan dan kegagalan tercipta ditangan kita sendiri " 
akan aku ingat kata2 ini sampai mati

No comments:

Post a Comment