Click here for Myspace Layouts

Saturday 15 October 2011

kuatkan laaa hatiku....

ya allah ya tuhanku,
kau kuatkan laaa hatiku ini ya allah,
mengapa di saat aku ingin melupakannya
 dya muncul secara tetiba
bagaikan dya tidak bagi aku melupakannya..
ya allah ya tuhanku...
apakah hikmah di sebalik semua ini....
dulu memang yaaa aku menyayanginya,aku cintakan dya,
tapi sekarang,
cintaku dah beralih kepada muhammad akhmar bin mohd nasir,
aku sayang akhmar...
tapi aku tak boleh tipu diri aku bahawa aku merinduinya(n......)
kenapa kau suruh kawan kau kirim salam padaku..
kenapa kau tak cOl aku...kenapa xmesej aku...
kawan kau kata kau buzy...tahun depan bulan 4 kau dah nk habis....
ermmm tak pe laaa aku faham...:'(
huhuhu walaupun sekarang ada seseorang dalam hidupku...tapi aku tak akan lupakan kau sebab kau laaa kawan aku dunia akhirat...


No comments:

Post a Comment