Click here for Myspace Layouts

Sunday 23 October 2011

tabahkan laa hatiku..

YA ALLAH YA TUHANKU..
kau tabahkan laa hatiku..
kau berikan laa aku kesabaran untuk aku
menghadapi dugaan yang kau berikan kepadaku..
kau kuatkan semangatku dan keimanan untuk aku menempuhinya..

YA ALLAH YA RAHMAN
kau bukakanlah pintu hati orang yang membuatkkan aku sedih..
kau bukakannlah pintu hati orang yang hatinya keras..
kau bukakanlah pintu hati orang yang selalu memfitnah orang lain,
selalu memburuk sangka terhadap orang lain,
selalu menyakiti hati orang lain sampai tak pernah nak
fikir perasaan orang lain,
selalu mentOkok tambah cerita,
selalu mencerita rahsia2 kepada orang lain..
kau bukakanlah YA ALLAH..
sesungguhnya kau bukakan juga hatiku ini..
aku juga mengetahui
MANUSIA ZAMAN SEKARANG SUKAR UNTUK DITEGUR..
DIBERI NASIHAT..
egonya terlalu tinggi...
ermm tapi mengapa mereka menjadi seperti ini..

MENGAPA??
kenapa semua perkara yang kita lakukan dipandang meluat oleh mereka..
adakah mereka tidak sedar bahawa orang juga memandang mereka seperti itu..
mengapa mahu menunding jari kepada orang yang tidak bersalah..
mengapa perlu ada perasan dengki wujud dalam dirinya..
arghhhhh aku harap kau berubah laa...
terlalu ramai orang seperti ny...
huhuhu:'(

No comments:

Post a Comment