Click here for Myspace Layouts

Tuesday 25 October 2011

sakitnya kepala..

sakitnya kepala aku semalam..nasib baik tak terOk..hari ini dah okEy laa...
ermm lewat gila aku bangun hari ini pukul 11.30...lepas sOlat subuh tidur balik..
sakit kepala punya pasai laa...2 yang bangun lewat..
sejak akhir2 ini kerap gila aku sakit kepala..
ermm tak pe laa lepas ni aku taw apa penyakit aku..
amek darah 1/11/2011..
20/11/2011 aku dapat taw laa apa keputusannya...huhuhu
muda2 lagi dah dapat sakit macam2..mungkin sebab pemakanan dan faktor cuaca kOwt..
ermm tak taw laa..aku pun dah malas nak fikir..
apa2 penyakit pun..aku tetap macam biasa..
tak daknya nak pantang  makan...
rimas aku...
tapi kan mood aku sekarang ni cepat sangat berubah..
cepat marah..ermm kesian laa kat sape2 yang salu aku marah terutama adik2 aku..
huhuhu kesian kat depa..:(

No comments:

Post a Comment